De grote vraag bij gebruikers was steeds waarom Blackberry geen reclame inzet voor haar toestellen, hoewel de BlackBerry Z3 wel werd ondersteund met advertenties.
Het lijkt erop dat het met de BlackBerry Passport na de inschrijvingen, emails en sociaal media nu de beurt is aan de kranten waar levensgrote advertenties geplaatst worden met de tekst :
At BlackBerry, we're proud of our Canadian heritage. It's what drives us to continuously push security and productivity boundaries, allowing those with unstoppable energy to work smarter, collaborate better and accomplish more. The soon-to-be-released BlackBerry Passport is further proof of our commitment to serious mobility for serious business.
BlackBerry is financiƫl bij en het is tijd om een toestel die qua specificaties voorop loopt, maar ook duidelijk afwijkt met 1:1 scherm en qwerty touch pad en dat vraagt om gepromoot te worden,want het is een beest qua specs.
Het lijkt erop dat het met de BlackBerry Passport na de inschrijvingen, emails en sociaal media nu de beurt is aan de kranten waar levensgrote advertenties geplaatst worden met de tekst :
At BlackBerry, we're proud of our Canadian heritage. It's what drives us to continuously push security and productivity boundaries, allowing those with unstoppable energy to work smarter, collaborate better and accomplish more. The soon-to-be-released BlackBerry Passport is further proof of our commitment to serious mobility for serious business.
BlackBerry is financiƫl bij en het is tijd om een toestel die qua specificaties voorop loopt, maar ook duidelijk afwijkt met 1:1 scherm en qwerty touch pad en dat vraagt om gepromoot te worden,want het is een beest qua specs.
Reacties
Een reactie posten