De liefde voor Blackberry Passport

De BlackBerry Passport is vierkant en lomp maar ermee werken is geweldig en als bezitter van dit toestel had ik ook moeite om het toestel te zien liggen op de tafel. Het was zo afwijkend van mijn BlackBerry Z10 en Z30 dat ik de eerst paar dagen twijfels had. Het toetsenbord vond ik na een paar minuten al geweldig en het gebruik en het scherm was een geweldige ervaring. Het toestel heb ik uiteindelijk gehouden en gebruik het elke dag enorm veel.

Wat zijn al die pluspunten van de Passport en in mijn geval is dat :

- Het grote scherm dat helder is en super scherp met mooie natuurlijke kleuren.
- Het bellen is duidelijk en ook via de speakers en gebruik veel BBM voice en videocalls.
- Batterij die makkelijke een hele dag meegaat en dat mag ook wel door mijn gebruik
- BlackBerry OS 10.3 en 10.3.1 is zo sprong voorwaarts met kleine dingen en een verbeterde
   Android runtime dat we eindelijk los zijn van de andere platformen.
- Touch gevoelig toetsenbord is slim en geniaal om te swipen en te scrollen en geen vingers in de
   weg bij het lezen van een artikel :)
- De kwaliteit van het toestel is hoogwaardig en geen plastic zoals van Samsung en je voelt aan
   alles dat je een toestel in handen hebt die gewoon duurder moet zijn dan een Samsung S5
- Toetsenbord shortcuts zijn ook geniaal en de R, K en T zijn favoriet bij mij.
- De stereo Speakers voor mijn 40 GB aan muziek of Radio Speler
- Het is mijn mini computer in mijn pocket.

Hieronder nog een promotie filmpje van BlackBerry, waardoor bovenstaande artikel is ontstaan.

Reacties